ayseli361_ evet yetememek hissi var sanki iyi bir anne değilim o hasta oldukça sanki bakamıyorum mu diyorum ağlıyorum, hamileliğim çok zor geçti kızım doğdu yine herşey çok zor geçti. Ve çok zor büyüyor eminim her çocuk öyledir ama kızım daha da öyle sanki 🥹 yani ilgiden başka sevgi den başka sanki birşey yapamıyorum ve ona üzülüyorum, yeter ki canları sağ olsun birşey olmasın evlatlarımıza🙏🏻 ve sizinle böyle konuşmak bana iyi geldi Allahım sizden razı olsun