Birdunyabircennetannesi Parsannesi10 Yaaa bende hemşire olmak istiyorum Yoğun bakım hemşireliği çok daha zordur dimi
Esra36 Birdunyabircennetannesi ilahiyat mezunuyum. 5 yıl sıbyan mektebinde hem müdürlük hem öğretmenlik yaptım
pinkooo_02 Birdunyabircennetannesi Amin canım küçük dediğim aslında 23 aylık emzirmeyi bıraktıktan sonra düşünüyorum arada anneme bırakabileyim de kitaba bakayım calisayim
SCerenY Birdunyabircennetannesi gastronomi mezunuyum ama bebeğimden önce otelciydim şimdi de amazonda çalışıyorum. Hiç kendi mesleğimi yapmadım 🙈
Sule_pyrz23 Birdunyabircennetannesi şuan lise mezunuyum ama 2 yıllık çocuk gelişimi okuyorum. 2.ci sınıfım. DGS ye hazırlanıp 4 e tamamlayacağım inşallah 🤍
DunyamMavi Birdunyabircennetannesi ingilizce öğretmeniyim çok severdim mesleğimi zaten ama şimdi bebeğim de çift dilli yetişiyor ingilzşce konuşuyorum onunla hep şimdi daha da çok seviyorum. Eşim de gidip gelip kuzumun ingilizce konuşması çok hoşuma gidiyor çok şanslıyız falan diyor iyice mest oluyorum 😍
Prensesannesii44 Birdunyabircennetannesi ilk ve acil yardım, biyomedikal cihaz teknolojileri mezunuyum kpss çalışıyorum 🥲