Birdunyabircennetannesi Ağız ve Diş Sağlığı mezunuyum ben ☺️girdim bu sene DGS ye ama 0 aldım 😂😂matematik ve Türkçe var bol bol paragraf ben sözelciyim Türkçeyi yaptım 50 soru matematik hiç sevmedim hiç yapamadım zaten bu yaşıma kadar bir tek kpss ye çok çalıştığım için yapmıştım artık 😄matematikten de 7-8 soru cevapladım öyle doğru olan 2 cevap var 😂katsayısı bişey ifade etmediği için mat hiç yapmamış sayılmış. Yani boş bırakmıyorsunuz netin olmak zorunda iki taraftanda.