Bugün alerji dr goturdum bebegimi, teest yapildi belki alerjisi vardir die yok, oyle bir pisikkiii ben boyle birsey gormedim, cigeri yapistir oyle abartmiorum, kanamayada basladilar, ne kreemler yağlar kullandim,gecirmedi… esime dedimki hemen gidiyorsun prima aliorsun molfixine baslarim dedim, 5 numarami pisik yaptiiii yoksa aldigim sutten yaptığım yogurtmu ona bunu yapti bilmiyorum, 5 6 7 aylarda hep veriordum bi skinti yoktu sutcumu degistirdim boyle oldu die düşünüyorum yada bez, dis donemindeyiz sanirim surekli az da olsa kaka yapior, birde hasta bronşiolit olmuş hersey ust uste yaa ilk oglumla ilgilenemiyorum kucugumun hastalığından yaa😭