Sinemsare ya kesinlikle ve kesinlikle çay ağacı kremi dene canım ben asla başka bir şey kullanmıyorum. Geçenlerde acayip bir pişik olmuştu kızım sadece 2 gün kullandım ve eser kalmadı. Yeğenim dediğin gibi yara yara kanamalı pişik olmuştu birkaç güne kurtardı onu da rahatlattı baya. Ve darbe, yara, çarpma, düşme vs her şeye çok iyi geliyor yetişkinler için dahi