minigiim öncelikle dediğin cümle çok doğru instagram bilgileriyle olacak şey değilmiş bu iş cidden anam babam usulü dedikleri doğru yöntem biz iki doktor takipliyiz ikisi de böyle yönlendirdi. Ben biraz can havliyle başladım diyim çünkü oğlum zirvede meme reddi yapıyordu ve sütüm de çok azdı, alerjik bebek olduğu için mama veriyordum onun da tadı çok kötü artık içmek istemiyordu. Bir gün gözümü kararttım o zaman daha 5 aylıktı ama 8 saati bulmuştu emmeyip mama içmeme süresi. İlk o zaman kabak haşlayıp yedirdim dr dan habersiz. Ara sıra yani her gün değil böyle 5,5 aylık olana kadar işte muz ezdim verdim havuç haşladım verdim mama içmek istemediği öğünü böyle atlattık. Sonra alerji doktoru ve çocuk doktorumuz 5,5 aylık olunca başlayalım dediler. Çocuk doktorumuz öyle özel ekstra bir şey yapmana hiç gerek yok kendinize ne yapıyorsan domates salçasız ve tuzsuz yap onun yiyebileceği kıvama getir hafif pütürlü olsun dedi öyle yediriyoruz. Hatta kelle paça, böbrek, ciğer, kuyruk yağı tavsiye etti. Şu an 6 ay 4 günlük oğlum ve püreler harici tarhana çorbası, semizotu yemeği, sebze çorbası 2 günde bir dönüşümlü yedirdiklerim. Yarın mesela kuzu kıymalı karnabahar yapacağım sabahtan karnabahar ve kıymayı ayrı ayrı tattırıp akşam yemeğinde birleştiricem. Yemeklerin içine soğan ve sarımsak da koyuyorum. Yani sonuçta bu çocuk hep bu şekilde beslenicek hayatı boyunca o nedenle damak tadının oturması için kendi soframıza ne koyuyorsam ona da o şekilde yapıyorum akşam öğünlerini.
He bir de günde 3 öğün ek gıdamız var. Öğlen meyveli bir şeyler hazırlıyorum mesela bebek irmiğini pişirip içine şeftali rendesi ve çok az karadut özü koyuyorum, bebe bisküvisi armut ceviz rendeleyip veriyorum gibi gibi işte 🙃🙃