Ben 3 gün kuraliyla başlamaya çalıştım ama kızım asla ve asla ağzını açmadı hiçbir şekilde yediremedim. Kaba patates, havuç karıştıralım vereyim dedik olmadı tatmaya bile ağzını açmıyordu kokularını alıyordu herhalde anlamıyordum neydi. O ara doktor kontrolümüz vardı sıkıntı etme bazı çocuklar hemen alışamaz çabala vs dedi biraz daha devam ettim yine aynı ama başka şeyleri istiyordu sadece verdiklerimde sıkıntı yapıyordu. Bir süre daha aynı devam edince direkt çorbalara başladım valla hiçbir sıkıntı da yaşamadık. Tekrra kontrolümüz gelince doktora söyledim iyi yapmışsın kendi yedikleri izle başla madem yiyor dedi o zamandan beri öyle devam ama gayet iştahsız bir bebek hâlâ malesef