Hafta sonu ptesi diyete gireceğim diye karar verdim ama sabah yine aç uyandım ve poğaça yapıp yedim güzeldi ama pişmanım 🥲🥲 90 üstünde kilom galiba midem büyüdü ya da psikolojik olarak yiyorum bilmiyorum çevrem yok sosyal ortamım yok sadece yemek yemek mutlu ediyor tatmin ediyor sanki. Diyetisyene gitmek istiyorum ama para verip uymazsam bu sefer kendime daha çok kızarım. Mide ameliyatı bile düşünüyorum ama çevrem izin vermez bir de pahalı zaten çocuğum küçük ayrıca kim bakacak. Aslında iki hafta dayanabilsem alışacağım ama anlık mutluluklar daha cazip geliyor 😔😔😔☹️