haticenurrrR kesinlikle göğüs ucu kremlerini falan boşver geçmesi uzun sürüyor benim göğüs ucum çok kötüydü yarıklarla doluydu theramisin kremini aldı eşim ertesi güne bile büyük farkını gördüm çatlakları hemen geçirdi ztn o büyük yarıkları bile 2 3 gün içinde geçirdi bence direk bu kremi kullanın acınızı da dindiriyo sızısını.. lakin emzirmeden önce kremi iyice silmeniz lazım ben pamuğu ıslatıp siliyodum ayrıyeten ılık suyla da yıkıyodum göğsümü krem kalmasın diye ilk sürdüğünde bile farkı anlıycaksın.. bide göğüs ucu kapağı aldım sonradan oda sürekli nemli tutuyo bidaha da yara olmadı ztn 2 hafta acısını çektim 3-5 güne rahatlamıştım