G_Alparslan
G_Alparslan canım ben Bebelac Gold kullanıyordum özellikle kabızlık hiç yapmadı ek gıdaya da geçtik çok rahattı bebeğim biraz mide gazı oluyor sadece..hıçkırık fln yaptı bnm kızıma.gecende mama kalmamış markette eşimde Bebelac almış ve baya büyük bir kutu almış ve bebeğim 2 haftadır kabiz. Yani Gold daha iyi canm