TazecikbirAnne Alptugba sadece bebelac kullanıyorum canım gold olan gazlı bebek için ama şükür benim bebegimin gazı hiç yok o yüzden bebelac kesinlikle tavsiye ederim🥰
Sevilayduru Bebelac gold kabızlık yaşayan bebekler için diye biliyorum. Ben bebelac kullanıyorum. Gaz ya da kabızlık sorunu yaşamadım. Gayet memnunum. Kılo alımı da gayet iyi.
37inci Nrgl91 ben aptamil kıllandim gaz yapıyor agzından da burnundan kustu bebelac gold kullanıyoruö cok memnunum
37inci G_Alparslan benim oglum 4 bucuk aylık bebelac gold kullanıyorım gaz yapmıyo sindirımı kolay tok tutuyor icerisindeki balık yagi sayesinde düzenli kilo alimini saglıyor her gün 1 kez büyük tuvaletini düzenli yaptırıyor.kabizlık problemi kesinlikli yok.
Glycn Alptugba bebelac golda gectiniz mi memnun musunuz ? Aptamil kullaniyoruz aşiri gaz ve kabizlik yaşiyoruz biz
Kuzeyy_im G_Alparslan bebelac gold kuzummkesinlikle 👍🏻💪🏻 Bebeğim öok gazlı ve alerhik bir bebekti doktorumuz önerdi iyi ki de başlamışız diyorum bir yaşını geçti gala bebelac gold serisi şaşmaz🥰
Glycn Alptugba aldirdim eşime canim inşallah bizde rahatlariz oglum zaten kolik gaz bizi baya zorluyor 😫
ozgecelik G_Alparslan ben iki bebeğimde de aptamil kullandım hiç sıkıntımız olmadı canım tavsiye ederim ayrıca bebelac gold hazmı kolay diye biliyorum.