Ben 1 gece önceden suya koyup buzdolabında bekletiyorum sonra tencereye koyuyorum kısık ateşte kaynatıyorum ilk kaynayan suyu döküyorum pis su oluyo o sonra tekrar su doldurup en az 6 veya 8 saat en kısık ateşte kaynatıp soğuyunca kağıt bardaklarda derin dondurucuya atıyorum