Arkadaşlar ilikli kemik suyu yapacağımda, tariflerde 12 saat suda, buzdolabında beklemesi gerektiği var. Bu beklediği suyun içinde pişmeyecek değil mi? Dökülecek o su. Sonra yeni bir suyla yapacağım. İzlediğim videolarda o detayları göremedim. Sizler nasıl yaptınız, deneyimlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum 🙏🏻