Efuliim35 mavibahar1 travel sistem bebek arabamız da bu marka çokk seviyorum çokta sağlam dediğiniz arabaya baktım hiçbir sitede yok sadece ilkebebe diye bi sitede çıktı ve 900 küsur ya nasıl olur 😀
Vera094 Efuliim35 yani kullanmadm o fiyat aralığında intten bakınca gördüm yorumunu bilmiyorum. Kolay gelsin size😄
mavibahar1 Efuliim35 2. El sitelere bakın. En son çıkan model 2019 yapımı. Bende 2. El bir sitede çok temiz bulmuştum. Acayip sağlam, 2,5 yıldır da paldır küldür kullanıyorum 🤣🤣🤣
Anr5155 Efuliim35 baby2go kullanıyoruz 2. Çocuk yapma düşüncem olmadığı için ileriye dönük düşünmeyip fiyatı uygun diye tercih etmiştim ama memnunum sadece oturma yeri kayıyor ondan şikayetçiyim açılıp kapanması hafifliği çok güzel ve çekme kolu var valiz gibi taşınıyor.
Anr5155 Efuliim35 tentesi uzun fermuarlı kısım var açınca uzuyor bşr de şapkaların ön kısmı gibi bir alan var onu da açıp uzatabiliyorsunuz sırt kısmı çok dik durmuyor ama benim kızım hep öne doğru oturduğu için bizde sorun olmuyor.
Efuliim35 beyzacmvrc Sağlamlık nasıl tentesi yeterli geliyor mu yatış pozisyonunda oturma pozisyonu dik mi yoksa eğimli mii birde kapatınca dik duruyor mu 🫣🙈
beyzacmvrc Efuliim35 valla tentesi çok güzel aşağı kadar iniyor en sevdiğim yanı bu. Bebeğim 5 aylık olmak üzere biz çok fazla kullanmadık aslına bakarsanız aracımız olduğu için. Birde kızım dışarıda bazen kıyameti kopardığı için 😅😅 Ama sürüşü efsane yani kaymak gibi gidiyor. Hiç yormuyor kendi kendine gidiyor sanki. Dediğim gibi tentesi uzun aşağı kadar. İsterseniz yarım kullanıyorsunuz fermuar var tentesinde uzatıp kisaltiliyor. Tutma yerleri deri hani sıcak havalarda el yakmıyor Açılıp kapanışı kolay 5 nokta kilit sistemi var Tek elle açılıp kapanıyor. Az yer kapliyor zaten ve hafif. Çok ağır değil çekme yeri var valiz gibi çekerek girebiliyorsunuz çantası da vardı ☺️
beyzacmvrc Efuliim35 kapatınca dik duruyor canım bir tarafına koyunca egilimli bir tarafı dimdik duruyor nasıl istersen Yatış pozisyonu var biz öyle kullanıyoruz daha tam oturmadığı için Oturma pozisyonu da var ve oturma poziyonunu ayarliyosun istediğin eğimde. Dimdik duruyor mu inan ki emin değilim bebeğim küçük olduğu için ama YouTube dan bir incele ☺️
Efuliim35 beyzacmvrc Tamam canım çok teşekkür ederim aradığım çoğu özellik var gibi duruyor incelicem 😊
Ebrarmor Efuliim35 tek elle rahat bir şekilde kapatabilirsiniz , açarken de rahat Ama bazı zamanlarda iki elini kullanman gerekiyor , bana göre çok ağır bir araba değil uçak yolculuğu da yaptım bebeğim 4 aylıktı o zaman bir sıkıntı yaşamadım