buketnur3 Bnde iki emzik denedim tutmadı 1 aylık oldu bnm bebeğim de oguruyor emziği tikinca ins bnmkide alışır bıkmadan usanmadan deniyorum bakalım
Mervegvn123 cansu0655 çok şükür hiç yaşamadım ben sağıp biberonlada vermek zorunda kaldım bir dönem lansınoh kullandım ona rağmen sıkıntı yaşamadım
cansu0655 Mervegvn123 ben de en başından beri mama ve anne sütü veriyorum ama 2 gündür asla kabul etmiyor göğsümü sagip vericem
Mervegvn123 cansu0655 sürekli teklif edin sagıp doyurun tabi ama doyyrmadan önce karnı açken özellikle her seferınde memeyı deneyın kı tamamen kopmasın
_tuuggcce_ Dilaraagokkk46 philips avent bizim emziğimiz ve oğlum emiyor. Ben ilk doğduğu günden emzik verdim ama onun etkisi olabilir
yamangizem Dilaraagokkk46 benmde 51 günlük oğlum oda tutmuyordu kauçuk emzik al e bebekden onu tutar anne memesine benzetiyolrmis Bn aldım tuttu