buseakssoy evolvıa bi bakın isterseniz gaz kabızlık şikayeti yapmıyor diye duydum birkaç doktor onu önermişti arkadaşlarıma .Ben hiç mama kullanmadım tek bildiğim o bi doktora sorup deneyin isterseniz .Ama benim dediğimi yapsanız daha iyi önce bir sıvı lavman yapın katı olanları yapmayın makat çatlağı yapabilir bebekte .Acil de çalışırken sıvı planını libalaks ismi onu uygulardık hep .