56 günlük bebeğim doğduğundan beri gazlı gaz damlaları mamalar hiçbir fayda etmiyor herşeyi denedik şuan aptamil prosyneo kullanıyor ama yine de kakasını yaparken zorlanıyor lavman kullanmak istemiyorum şırınga yardımıyla poposuna zeytinyağ sıksam zararı olur mu geceleri uyuyamıyoruz yoksa ağlamalardan sancılardan ne zaman kakamızı yapsak o zaman rahatlıyoruz