Gulbayann churchil tutuyorsa bence çok fazla zorlamaya gerek yok sonra bıraktırmak için uğraşacağız benimkise tutmadı bende zorlamiyorum 3 aylık oldu
egesmommm churchil wee babynin iki çeşit emziğinide tutmadı avent shootie tuttu şimdi 6 aylık değiştirmek istedim yine weebaby aldım oyuncak gibi oynuyo ama emmiyo shootieyi verince emiyo ve shootiede 6-18 ay bulamadım mecbur bunu kullanıcaz galiba
Esooo56 neolmusyaani evet canım içinde şeker tarçın vs var https://ty.gl/ensvqj43s3 bi bakın trendyolda var ürün
edafmo churchil benim kız nuk kauçuk damaklı tuttu. Bilinen çoğu emziği denedim avent de dahil tutmadı
neolmusyaani edafmo kaucuk bende düşünüyorm alsam mı diye ama hiç damaklisi yok hep yuvarlak uclu damakliyi nerden bulabilirim
MerveKantekin23 churchil hepsiburadayı takip et orda güzel düşüyor emzikler ben 25 günlük iken philips avent almıştım onu verdim başka kullanmadık