Benim kızım da philips soothiee tuttu 2 buçuk ayından sonra. En başta vermemiştim ama kızım kolik bebek uykuya geçişte çok zorlanıyor. Sadece uykuya geçerken veriyorum ben. Bunun ortasına parmak sokuluyor ya ben küçük parmağımı içine soktum meme zannetti yüksek ihtimalle o hissiyatla emdi. Uykuya geçişte çok iyi geldi bize. Normal zamanda tutmuyor ama. Emzik tutmayan bebek ihtiyacı olmadığında tutmuyor bilesiniz. 😂