Kbr79 emrahdilan mamasına koyuyorum her yaptıkça ama cidden işe yaramadı gözümün önünde huysuz ağlıyor dayanamıyorum
Aslananne1 Kbr79 kıyamam ya daha çok küçük kabızlık ta çok zor bağırsaklarina bakıldımi bebeğin bide poposuna belki darlık vardır
AyseSerraMoms Kbr79 benim de boyleydi yaparken zorlanirdi terlerdi aglardi tam kabustu bizimmm için komşular dovuyorum sanicak diye korkuyordum her kaka yapışında oyle bir aglama yani ve hani 4 5 6 gunde bir yapardik sinra ben cocuk cerrahisine goturdim cunku makatinin dar olabilceginden suphelendim tahmin ettigimiz gibi cikti kakasini bile tutuyormus bu yuzden cani yandigindan hemen tedaviye basladik suan okadar iyi ki kaka yaotigini anlamiyorum bile ve her gun yapiyor yada 2 gunde bir
Kbr79 AyseSerraMoms keşke yapsa zorlansa yapamıyor darlığa da bakıldı bağırsağada kafayı yicem En özel doktorlara götürdüm
AyseSerraMoms Kbr79 allah allah çok geçmiş olsun bilemedim o zaman gerçekten insaplha bi an once bulursunuz sorununu ya
kivitoannesii Kbr79 hipp organic combiotic mamayı dener misin benimki onu içiyor sadece her gün kaka yapıyor
enercisizkaldimanne Kbr79 probiyotik tek kullanımda işe yaramaz zaten düzenli 2 ya da 3 ay kullanım gerektiriyor. Her gün aynı saatte vermeye özen gösterin 🌸 10-15 güne kadar normal olduğunu söylüyor doktorumuz. Ek gıdaya yeni başladığımızda oğlum çok zorlanıyordu. Yapıyordu ama çok zor baya ağlayarak Duphalac surup verdi doktoru onu düzenli kullandım 1 haftaya düzene girdi tekrar çok şükür
yonca03 enercisizkaldimanne benim bebegim de zor yapiyo bizede o suruptan verdi doktor icince yapti bir daha vermedim simdi yine az az kati kati yapiyor. Siz lac gun kullandiniz surubu tekrar versem mi bende
Mrvvee Kbr79 benim kızımda 2 aylıkken kabız olmuştu probiyotik kullandık o fayda etmişti. Çok az zeytin yağı içirmiştim birazda poposuna zeytinyağı ile masaj yapım demişti doktorumuz. Probiyotik düzenli kullandınz mı
Elistos1 Kbr79 bizde de aynı problem vardı mide spazmı ve makat darlığı varmış 3-4 kere git gel açıldı makatı onun dışında doktor bana evde de uyar demişti kulak çubuğuna vazelin sürüp uyarıyordum yapıyordu ama çok şükür şu an yapıyo benim bebeğimde 2,5 aylık aynı dediğiniz gibi bi ara göbeğine dokunduğum an basıyordu çığlığı ertesi gün doktora gidince anladık sizde ultrason isteyin ve makatını kontrol ettirin
tunahanedanur Kbr79 Benim bebeğim de alerjikti malesef herkes anlamıyor aynı şeyleri bende yaşadım Belirtilerine bir bakın derim alerjinin
Kbr79 Elistos1 bağırsaklarına bakıldı makatına baktı hiç bir sorun yok yalancı kabızlık olabilir dedi
tunahanedanur Kbr79 bebeğin nefes alıp vermesi, burun akıntısı, kakada kan, kabızlık, ishal, tekrar eden karın ağrısı, ciltte kızarma, kabarma Emziirrken guruldamalar Beslenmeden sonra ağlama krizleri
Elistos1 Kbr79 doktor bir şey soktu o an zaten anında fışkırdı yaptı her gittiğimde de aynı uygulama yapıldı
ayseyuce Kbr79 bizim aynı şekilde 5 ayımız geçti maalesef sadece anne sütü alıyordu kızım kaka asla yapmıyordu , doktor hep fitil ver daha çok küçük bağırsakları düzene girecek dedi böyle 5 ay geçirdik başka hiç bir şeyi yoktu vücudunda falan sonra başka doktora sorduk alerjiden şüphelendi kan testi yaptık bir şey çıkmadı deri testi yaptırdık maalesef alerji çıktı , diyete girdikten sonra kaka yapmaya başladı
tunahanedanur ayseyuce Alerji testleri her zaman doğru sonuç vermeyebilir bizdede deflaarca kan da bakıldı hiçbir şey çıkmamıştı Çoklu besin alerjikiz vardı katı bir diyet uyguladım bende Dulcosoft kullandım birde ilaç olarak o iyi geliyordu hemde lifli yapısı olduğu için bağırsakları alismadi da
ayseyuce Kbr79 masajlar zeytinyağlar falan işe yaramadı fitil verdik , süt yumurta alerjisi vardı emzirdiğim için onların diyetine girdim
hndstncvzlikek Mamasını değiştirebilirsiniz biz gazlı dönemde sma comfort kullandık, probiyotik damla kullandık zeytinyağı içirdim birde.