eymenin_annesi34 kız delirme, 1 seneden fazla oğlumla yapışık yaşadık resmen 🥴 şuanki haline şükrediyorum ben 2. Bebeğimde var o yüzden ikisininde anneanneci olması benim işime geliyor 😂 çünkü 2 3 ayda bi görebiliyoruz anneanneyi o yüzden benimde mola ihtiyacım karşılanıyor 😂