ZumraEfnan kendisi oluşturdu ben ayak uydurdum diyebilirim. 3 aylıktan beri böyle son 2 haftadır sadece 8:30 da uyanıyor öncesinde kurulu saat gibi 7:30 da zınk diye kalkardı. Büyüdükçe de oturdu bu düzen. Benim bebeğimin memeye düşkünlüğü hiç olmadı şu an da emmiyor zaten, memede uyuma olayı o yüzden bizde yok belki de ondandır bilemiyorum. Bu memede uyuma olayı için de şöyle bir tavsiye okumuştum; mayışmaya başladığında memeden ayırıp yatağına koyun orda uykuya dalsın. Eğer alıyorsa emziğini verin o sırada.