Royalmeg Bebegim 6. Ayina girecek. Gunduz kac uyku yapiyorsunu, ,uyku duzenleri nasil. Gece kacta uyuyorlar. Bebegim gece o kadar cok uyaniyor ki. Hastalik ,dis vs de yok. Gunduz uykusunda bir yanlislik mi yapiyorum
Ozgee59 Royalmeg 5.5 aylık benim oğlum 3 uyku yapıyor gündüz. Bu sıralar gece çok fazla uyanıyor tekrar uyutuyorum yatağına yatırdığım anda yine uyanıyor 🤦🏻♀️ ama gündüz uykusuyla gece uykusunun ilişkisi var bence. Gündüz güzel uyursa gece daha rahat geçiyor gerçekten. Akşam en geç 7 buçukta uyumuş oluyor bu arada. Sabahta yine 7buçuk civarı kalkıyor.
tomvejerry Royalmeg gündüz üç uyku yapıyoruz iki kere yarimşar saat bir kere bir buçuk iki saate yakın oluyo, akşam 7-8 arası gece uykusuna geçiyo sabah 6 gibi uyaniyo. Ama hiçbir zaman deliksiz uyumuyo sürekli hareket halinde kendini uyandiriyor 🤦🏻sabaha kadar 23445656 kere uyanıyo 🤦🏻
Aynenkanka Royalmeg 6 ay 3 günlük, uykusu genel olarak düzenli şöyle söyliyim Sabah 8:30 uyanır 11:00 esnemeye başlar yatırırım döne döne uyur saat 11:15 olur bu süre içinde. Yarım saat 40 dk arası uyur 12 gibi uyanır. Uykuya saat 15:00 gibi yatıyor onu da max 40dk uyuyor 16:00 gibi uyandığını düşünelim. 3 ve gece uykusuna 19:30 da mutlaka yatması lazım 20:00 yi bulursa uykusuzluktan ne yapacağını bilemiyor. Gece ben 01:00 gibi uyuyorum uyumadan önce rüya öğünü yapıyoruz mamasını içiyorum altını değiştiriyorum saat 04:30-05:00 e kadar götürüyor. Sonra da sabah oluyor zaten🥹 Bazı günler tabii ki bu düzen bozuluyor ya çok uyumak istiyor ya hiç uyumak istemiyor oyun oynamak istiyor, ya gece saat başı kalkıyor gibi bunlar nadiren yaşadıklarımız. Rutine sadık kalıyoruz. Bebekler düzen severler siz de kendinize bir rutin hazırlayın o da zamanla yapa yapa alışacaktır.
ayseanne43 Royalmeg merhaba bizde 5 ay 26 günlüğüz 6ya gireceğiz.ayni bizde çok aşırı uyanıyor. Emiyor uyuyor 1 saat sonra tekrar. Bilmiyorum nasıl yapsam. Gündüz düzeni yok bizim3 4 uyku uyuyor. O da az uyuyir en fazla 40 dk o yüzden gece çok uyanıyor galiba gündüz uykusu kaliteli olmadığı için. Bak 8 buçuk yatrdim 9.30 uyandı salladım beşikte uyudu.sallamasam uyanık durur yani o derece. Bilmiyorum ne olacak.
tomvejerry Royalmeg ama gece uyku saati ve sabah uyanma saati çok güzel sisinkinin böyle devam edin bence
Ozgee59 Royalmeg şuan atak döneminde benim bebeğim belki sizinki de ataktadır. Atakta olmadığında daha az uyanıyor sadece acıktığında mesela
Royalmeg Ozgee59 2 kere besleniyor 12 de ve 5 gibi sonra 8de zaten uyanmis oluyor ama atakta mi bilemiyorum. Dogru mu atak olayi
ZumraEfnan Aynenkanka nasıl bu düzeni oluşturdunuz benim bebeğim 6 ay 9 günlük sürekli emerek uyumak istiyor geceleri gündüz emmeye çok düşkün değil ama gece bişiler oluyor
Ozgee59 Royalmeg ay 10-15 te fazlaymış. Atakta olabilir ya da gündüz uykularını düzenlemeye çalışın sıkıntı varsa.
Royalmeg Ozgee59 atakta gorunmuyor suan. Gunduz 3 uyku yapiyor. Sabah uykusu 40-45 dk. Oglen 1,5 saat son sekerleme yarim saat
Ozgee59 Royalmeg gündüz uykuları da gayet iyimiş benimkide aynı şekilde yapıyor. Bu sıralar geceleri sık uyanıyor ama dediğim gibi o da atak haftasında olduğu için