Öncelik bence kendini hazır hissetmek, defalarca diyete başlayıp sürdüremeyen biri olarak diyorum bunu yani, şuan çok iyi gidiyorum demek ki benim için doğru zaman şimdiymiş, gün içinde 45 dk yürüyüş yapabilirsem yapıyorum yapamazsam evde 30 dk Leslie açıyorum, beyaz ekmek yemiyorum ve akşamları da ekmek makarna pilav tüketmiyorum, aralıklı oruç tarzı da diyebiliriz sabah kahvaltısını atlıyorum öğlen 2 de kahvaltı yapıp 6 da da akşam yemeğimi yiyip kapatıyorum boğazımı ama siz emziriyorsunuz şekeriniz düşer sizin daha kalorili bir diyet yapmanız gerekir, en azından hiç bişey yapamıyorsunuz bebeğinizi alıp yürüyün parkta