1905burkiyy merhaba evet bir az biz kendimizi yırtıyoruz galiba ,Ben 6aydan sonra yavaş yavaş biberon verip bıraktırdım gece sütünü bazen ağlayıp içiyor acıkınca ama sabaha kadar süt vermiyorum şu an 10 aylık oldu gece kesintisiz uyuyor artık zaten doktorlar iyi uyuması için gece beslenmesini kesin diyorlar , Dün uyku eğitiminden geçtim çünkü kaç aydır uykuya direniyor uyumak asla istemiyor çocuk , meğerse onu kendi yatağına yatırıp uyku zamanı geldi diye karalık yapıp onu kendi haline bırakmak lazımmış bugün ben de ilk defa denedim ve işe yaradı ilk al dedi mızırlamdk ağladı duymamazlıktan geldim iyi geceler uyuyacaz artık akşam oldu diye söyledim çok dondu kalktı bana baktı gözlerim kapalı en sonunda pes etti uyuya kaldı şok sabr lazımmış , ve Doktor diyorki kendi haline bırakın çocuk kendisi oynamayı öğrensin dedi bende şimdi onun üzerinden çalışıyorum evde yoksa beni tualete bile göndermiyor du ))) peşimde ama hala