1905burkiyy Oğlum 5 ay 3 günlüm geceleri sürekli meme de olmak ve ayrı yatmak istemiyor onu nasıl alıştırırım emzik kullanıyor ama memeyi da çok istiyor bu durumu yaşayan var mı yada nasıl yatağına alıştırdınız fikri olan var mı ?
EgemenAtam 1905burkiyy 5 ay 7 gunluguz artik yanima aldim ya..30 dakikada bir uyanip memeye gelmek istiyor yani su 30 dakikalik dönguyu 4.ay atagindan beri asamadik. Kalici oldu galiba🤷🏻♀️
Candy_88 1905burkiyy youtube’da uyku rukyesi, amme, nazar dualarını dinletiyorum bazen, sakinleşip uyuyor.. Denebilirsiniz..
1905burkiyy 1civcivannesi gündüz neyse de gece çok yorucu oluyor bende o yanımda uzanıyor diye korkuyorum tam dalamıyorum sabahları dengesiz uyanıyorum inan her yerim ağrıyor resmen zaten gün içinde iyi yoruluyorum sürekli ilgi istiyor
1civcivannesi 1905burkiyy kaç aylık benimki de sürekli ilgi istiyo 3 aylık sürekli konusiyim oyniyim yatmak istemiyo sürekli dik kucağımda durucakmis
Elflnaaa 1905burkiyy al benden de o kadar emip geri dalsa eyvallah emiyor arkasını dönüyor aha uyudu emmez diyorum hop anında geri emmeye dönüyor
1905burkiyy 1civcivannesi 5 ay 3 günlük bizim zaten 3.5 aylıkken başladı bu huzursuzluğumuz sürekli ilgi sürekli kucak ve uykuya direniş ama son zamanlar da memeden ayrılmadan uyuması yoruyor
Candy_88 1civcivannesi tam benimkini anlattınız 3 aylık tam böyle, sırt üstü yattı mı çığlığı basıyor..
1civcivannesi 1905burkiyy Allah yardımcımız olsun bı yandan da çok çabuk büyüyorlar doya doya seviyim ilgileniyom istiyorum aam evin işleri de beni bekliyo ve çok yorucu oluyo ya
1905burkiyy Fulyy Allah yar ve yardımcın olsun. İnsan birine ihtiyaç duyuyor bu dönem de ama beni. Oğlum asla kimse de kalmıyor sürekli beni istiyor
Zeynepdogancay Benim de 5 aylık oğlum aynı durumdayım yarım saat uyuyor beşiğinde sonra sabaha kadar memede uyuyor 🥲
1civcivannesi 1905burkiyy müzik açmayı denedin mi ben müzik açıp ayağa kalkıp zıplaya zıplaya oynuyorum sakinlesiyo
Fulyy 1905burkiyy benimki de ben gelene kadar bi sey yemiyor ya cok üzülüyorum öğlene kadar çalışıyorum ama o sürede acıkmıs oluyor
1905burkiyy Minigim38 bende artık yatağa girince bile korkuyla giriyorum çünkü unutamayacağımı bildiğim için
1905burkiyy EgemenAtam bu atak anamızı ağlattı yetmedi ebemize kadar ağlattı yeminle artık ne gündüz ne gece uyumuyor psikolojim bozuldu sürekli ağlıyor uykuya direniyor uyutuyorum gündüzleri ayağımda iki saat sallıyorum zor dalıyor sonra yerine bıraktığım gibi uyanıyor yada yarım saat bile uyumuyor . Ondan sonra uykusuzluktan zır zır ağlıyor