tekbasimabakiyorum bnm bebeğimin kabızlığı 1 buçuk yaşından sonra düzeldi.Bazen ne yaparsan yap olmuyo.ilaç kulandık berdeyse 10 ay aralıklı.doktor kabız olmamasının yani normal dışkılamasının beslenmesi ve gelişmesi için önemli olduğunu söyledi.bizimki kabız olunca öğürüyorduda