Kızlar çok dikkat ediyorum, lifli besleniyor esasen. Kefir, kayısı, incir de yiyor. Nadiren muz ve bisküvi veriyorum ama cidden nadir. Avokado ve zeytinyağı da sürekli kullanıyorum yedirdiğim şeylerde. Taş gibi olmuş yine dışkısı bir de ağlıyor o kadar kötü oluyorum ki bir şey yedirmeye korkuyorum artık. Korkup da kakasını tutmaya başlarsa diye endişeliyim. Ne önerirsiniz?
Not: 8,5 aylık