ayseturk Allah bağışlasın benim bebeğim de erken doğdu 1 ay da biz kaldık kuvezde ben yemesine göre yavaş yavaş arttırdım cc yi gündüzleri 3 geceleri 4 saatte besliyordum ama icmiyordu düzgün doktorumuz saati genişlet aciktiginda ağlar o zaman ver dedi ama ben yine de kıyamıyorum bazen 3 bazen 4 saat bekleyip veriyorum geceleri 5 saate kadar vermediğim oluyor