Saraa benim kuzumda 6 . Ayında ilk 4 ay aptamil kullandık yani kabızlık ve gaz sorunu vardı - sonra bebelac gold aldık reflü olan bebekler için o kadar iğrenç bi mama ki biberonda çalkalayınca hem çok köpürüyor hem de bildiğin şeker gibi beberonda tortular kalıyor asla süt izlenimi vermiyor lavaboya döküyorum gitmiyor o kadar su dökmeme rağmen çocuğun bağırsağına nasıl yapışıyor Allah bilir yani ben beğenmedim👎🏻Sonra hipp e geçtik bir ay kullandım doyma hissi vermiyor içiyor içmiyor aç 🤷🏻♀️Şimdi de sma kullanıyorum bir hafta oluyor içmesi ile kakasını yapması bir oluyor pek anlamadım iyi mi kötü mü 😅 😄mamalar her bebekte aynı etkiyi yaratmıyor deneme yanılma ile siz bebeğinizi gözlemleyin fikrimce 😇