2200 gram doğan, 6. ayında 7800 gram olan ve bence bından iyisi olamazdı😂😂 bebeğime kötü diyemem ama tabi bi 300 gram fazla olsun isteriz bu ayda demişti doktor. Yarım saat sonra gittiğim sağlık ocağı hemşiremiz ooo maşallah 7 aylık değerler bunlar demişti. Şimdi burda okuyunca 7 kiloyu iyi bulan doktorlar var, 9u yetersiz bulan 🤷🏻♀️ Demek ki bu bebek kilosu meselesi sadece annelerde değil doktorlarda bile farkediyor 😂😂😂