Herkes demiş yok götürmeden ver falan diye kesinlikle katılmıyorum ben vermedim ateş oldu biraz ama huysuzluk vs olmadı bi de size tavsiyem aşıdan sonra özellikle kolundan olan aşısının yerine dokunmadan hareket ettirmeniz ilaç daha çabuk dağıldığında hıysuzlukta olmuyor eğer ateş olursa 1 çay kaşığı verebilirsiniz ki bence zor durum ama ateşe de ihtiyacı var vücudunun bağışıklık kazanması için (ateş oldu 37.7 vs ben vermedim bi sorun da yaşamadım sadece yüzünü yıkadım çok rahatsız olursa ağrıdan o zaman verin cok geçmiş olsun şimdiden