Seastar aşıya gitmeden önce , aşıdan sonra , lütfen ilaç falan vermeyin çocuğunuza . 2. Çocuğum hiç bir aşı ateş yapmadı . Biraz huysuz oluyorlar aşı yerleri ağrıdığı için diye düşünüyorum, kızım 2. Ay aşısından sonra bacağına dokununca ağlıyordu mesela , bir gün sonra hiç bir şeyi kalmıyor merak etmeyin