10 Aylık Kızım zaten ek gıdaya başladığımızdan itibaren yemeyen bir çocuk.. mücver, pankek, pilav vs. yer meyveyi hem elinde ısırarak hem püre halinde yer. Her gün kefir içer ama çorbanın hiçbirisini sevmiyor. Tarhana, yayla ne olduğu farketmez hiçbirini sevmiyor..bir ara domates çorbası içti şaşırdım ama sonrasında yine içmedi 🤦🏻♀️ (domates çorbasını da kendim yapıyorum alerjik durumu yok ve bazen domatesi çiğ olarak da yediği oluyor.)
Sevdirmek için nasıl bir çorba yapmalıyım veya tarif yazar mısınız ?