Zeymir 3.ayda nimenrix ilk dozunu 5.ayda ikinci dozunu yaptırdık biz.hic bir yan etkisi de olmadı.bexero diye meningok b grubu aşısı var biraz fazla pahali ama onu da yaptırmak istiyoruz.ben başlama taraftariyim bana da 1 yaşından sonra başlayalım ona dedi sağlık ocağındaki doktor.cocuk doktoruyla görüşmeyi bekliyorum kontrolünde onunla konuşacağım.1 yasına kadar geç kalınabilir.En ağır hasar bırakan menenjit 1 yasına kadar olan zaten.Tedbir bizden takdir Allahtan diyerek bütün imkanlarımızı zorluyoruz.Sukur maddi durumumuz el veriyor ama asgari ücretle geçimini sağlayan bir ailenin yaptırabileceği aşılar değil.insallah devlet bu konuya el atar