Dikiscianne 1mucize ben ilk gebeliğimde normal dogum öncesi kiloma ulaşmıştım 2. Gebelikten hemen sonra kullandım kilo vermeme sorunu yaşadım naparsam yapayım eski kiloma dönemedim bana göre kilo sorunu oluyor 3 aylık da ama aylık iğneyi bilemiyorum
Beybisii_ Dikiscianne hangi ilacı kullandınız adet oldunuz benim 1sene oldu hatta geçti adet olmuyorum doktor bekliceksin diyor duphaston kullandım gene adet olmadim çocukta istiyoruz bir türlü adet olmadım ya