ozgeipek9 emzirirken sıkı diyet yaptım ayriyeten alerji maması da kullanıyordu.Ek gıda döneminde yoğurtla yavaş yavaş başladık.Suan süt urunlerini tüketiyoruz.mukuslu kakası devam ediyor ama doktorumuz kakada kan görmediğimiz sürece süt ürünlerini tüketmemiz gerektiğini söyledi.(Tadimlari geçtik ona rağmen sadece yiyeceği zman dolu olmamak kaydıyla bir yemek kaşığı kadar tüketiyor)