Cekiyorum_Gulumse Elf_moms yaa . Simdi bana azalt dedi ya, bunu belirti azligina göre mi dedi acaba. Doktorumuz iyi bir doktor. Kesinlikle yönlendirirdi her ay ayrintili muayene ediyor. Sizin tam belirtiler neler ?
Elf_moms Cekiyorum_Gulumse belkide olabilir ben yaşadığım deneyime karşılık söyledim her çocuk farklı tabi.ilk mukusla kaka ile başladı.iki üç gün kaka yapmama, gürültülu kaka,huzursuzluk, ağlama,kusma ,burunda da hırıltı oluyordu
Cekiyorum_Gulumse Mrvaden kızımda ilk yoğurtla başlamıştık ek gıdaya ve doktor yoğurdu çok onemsiyordu Aklıma ilk o geldi çökelek gibi peyniri kendim yapıyordum sütten kahvaltısı için falan. Alerji testi yapılsında var mı yok mu bileyim ya .gerçekten arada kalmak çok zor
Cekiyorum_Gulumse Elf_moms mukuslu kaka ile birlikte gürültülü kaka oluyordu bizde de. Şimdi o bitti. Ama bir haftadır 2-3 günde bir yapıyor kakasını. Huzursuzluk sadece ihtiyacı olduğunda acıkma vs de oluyor normalde huzurlu Bi bebek. Ayy bilemedim bazı belirtiler var bazıları yok
ozgeipek9 Elf_moms merhabalar aybi belirtiler bizde de var nasik gevti bu sorun yardimci olursaniz cok sevinirim 2 aylik bebegim
Mdorukkk Cekiyorum_Gulumse ben çok üzülüyordum bebeğim kalsiyum alamayacak vs diye. Ama öyle değil zaten ben osteocare kullanıyorum. Bebeğimde güzel besledim ona özel yemekler çorbalar vs şu an 10 aylık sanırım geçti
Mdorukkk Cekiyorum_Gulumse kan değerleri iyiydi şükür kalsiyumu merak etme ama alternatif olarak ek gıda döneminde araştır hep doğal şeyler ver geçmiş olsun❤️
Mdorukkk Cekiyorum_Gulumse ayrıca sizin yiyebileceğiniz var üzülmeyin hatta sütsüz ve yoğurtsuz elmalı kurabiye tarifi var onlardan yapın mutlaka tatlı isteğinizi bastırın
Cekiyorum_Gulumse Mdorukkk birde 6 yasinda kizim var okulu için kek kurabiye pogaca sürekli yapıyorum. Bunlarda hep sut ve yoğurtlu oluyor. Tam alerjisi var mı yok mu şuan bilmiyorum yapınca da zaten bebisten dolayi zar zor yapıyorum yiyorum yani canim da istiyor. Şu durum Bi netleşse eğer öyle ise dediğiniz gibi tarifler bulmaya çalışıcam😔
patronbebekk Cekiyorum_Gulumse fırınlanmış yiyebilirsiniz ileride. Alerjik diyeti de bu şekilde açılıyor
sbl36 Cekiyorum_Gulumse benim bebeğim de 8 günlük kakasını sarı ve mukuslu doktor normal dedi ama bu gönderiyi okuyunca tedirgin oldum henüz kan görmedim ama popodan mukusku şekilde gelmesi normal değil mi kazanın?
Cekiyorum_Gulumse sbl36 valla canim ben de burada okuya okuya öğrendim mesela gürültülü kaka alerji belirtisi olduğunu bilmiyordum. Cars. Randevumuz var doktora hepsini tek tek sorucam gerekiyorsa test yapsın bu şüphe çok daha zor geliyor insana
patronbebekk Cekiyorum_Gulumse önemli olan nokta ürünü sevmesi değil ki. Alerjinin geçmesi. Sevmese de yapacak bişey yok. Benim oğlumda da doğduğundan beri süt yumurta ve kuruyemiş alerjisi var testte de çıktı. Az az tüketmekle olmaz. Hiç yemeyeceksiniz. Şuan 10 aylık, sadece fırınlanmış yumurta ve süt ürünleri yiyebiliyor. Yüksek ısı alerjen özelliği öldürdüğü için. 1 yaşını bekliyoruz biz de denemek için
Cekiyorum_Gulumse patronbebekk anladım canım az az yemeyi kafama göre yapmadım zaten. Doktoruma resim attım surekli onun takibinden. WhatsApp tan resim atat soru sorarım. Bana o dedi " alerji ara ara olabilir sut ürünlerini biraz azaltın dedi. Bu hafta yine gidicem ayrıntılı konuşucam test istiycem
Elf_moms ozgeipek9 emzirirken sıkı diyet yaptım ayriyeten alerji maması da kullanıyordu.Ek gıda döneminde yoğurtla yavaş yavaş başladık.Suan süt urunlerini tüketiyoruz.mukuslu kakası devam ediyor ama doktorumuz kakada kan görmediğimiz sürece süt ürünlerini tüketmemiz gerektiğini söyledi.(Tadimlari geçtik ona rağmen sadece yiyeceği zman dolu olmamak kaydıyla bir yemek kaşığı kadar tüketiyor)