Yagmur_24 siz de postu okuyup geçin yorum yapmayın cevab yazıp yazmama hakkı benim kısıtlayaöazsınız ben inanıyorum demedim zaten arkadaşım içeri gırmeyınce merak ettim buraya sordum ben de bu platformda çok şey okudum okuyorum ama kımseye bu üslupta yazmıyorum okuyup geçiyorum ne çağ dışılığım kaldı ne bılgısızlıgım ne cahıllıgım çok şükür eğitimimi aldım en ıyı sekılde ve emniyet mensubu biriyim insanların özel zamanları olduğunu unutmayın Lohusayım ve bebeğime bana zararı olacak her türlü şeyden sakınmaya çalışıyorum bu bılgıye tapıyorım. İnanıyorum dıye de bır iddiam yok sadece sordum belkı bılen vardır dıye ama pişman ettiniz