Kızlar bugün bir arkadaşım bebek görmeye gelecekti regl olmuş hediyesini kapıdan verip gıdevehım regl oldum dedi (şehir dışından gelecek) ilk günden beri yardım amaçlı görümcem yanımda o da iki gün oldu regl olalı aklıma şüphe düştü ama yanımda kalan birine de regl oldun git diyemem sizce bir zararı bar mı bebeğe bana 🌸