Geçmiş olsun, üşütmüş olabilir benim kızımda öyleydi
Yazma gibi bir şey varsa kullanılmamış katı sabun sürüp ütüleyin ılıyınca (bebeğim cildini yakmayacak sekilde) göğsüne ve sırtına koyun
Banyo da yaptırın banyoda zaten burnu akar bolca temizleyin
İlaçlar anlık müdahale ediyor maalesef ilaca bağımlı olsunlar istemiyoruz insallah şifa olur 🤍