Eda038 inşaAllah bizim de birşeyimiz yoktur. Bizim baya belki 2 aydır belkide iki ayı geçkindir var ama açıklamada yazdım gibi muayenede çok şükür bir şey çıkmadı bide iki kez gittim. Biri biraz oldu acile gittik biride birkaç gün çok şükür normal burnunu temizleyin dedi. Hatta birde başlarda gittik grip olmuş dedi ilaç verdi geçmeyince gittik çok şükür bir şey çıkmadı. 3 kez gitmiş olduk yani ilk ikisi aralıklarla. Geçmeyip bide sabahları belki bir dk yada bir dkya yakın aralıksız öksürük olunca iyice korkmaya başladım. Sizin ne kadar süredir var