pasaklisinkukuli
Merhaba,
Şuan en büyük sorunum bu diyebilirim kızım 3 yaşına giricek doğduğundan beri primapremium care kullandım fakat numaralar büyüdükçe bez kalitesi düştü sleppy denedim,molfix denedim ama aynı sorun onlr da da oldu özellikle molfix hiç emici değil en azından prima emici bir bez vücüdün da ıslak ıslak kalmıyor anlamadım ki benim çocuğumun idrarında mı bi sorun var kullandığım her bez cidi anlam da taşırıyor şuan aynı sorum prima da da devam ediyor