Dtk0607 prima kullandım 6 paket aşırı sızdırıyor ıslak bırakıyor aşırı kokuyor en çok kimyasal madde prima da var iç kısmında ki pamuklar soyulup dökülüyordu 3 numara almıştım kızım az çiş yapsa üzerinden çıkardı hiç kuruluk göremedim ben evy baby kullandım hiç öyle bir sorun yaşamadım mesela