Arkadaşlar eşimin horlamasını videoya alıp buraya atsam şükür namazı kılarsınız. Bir horluyor sur ufleniyor sanki bebeğim 3 aylık gece Max 3 saat uyuyoruz oda neden mi ? Gece 3 e kadar uyutmuyorum eşimi uykumu alayım biraz sonra uyu diyorum gece 3 de kaldırıyor beni uyuduğu zaman kıyamet kopuyor evde. Allah bana nasıl sabır veriyor böyle ben bile şaşıp kalıyorum. 🥲🥲