Merhaba çok mutluyum paylaşmak istedim..
her gece uyuyamama sorunum çözüldü gibi inşallah, neden derseniz eşime randevu aldik kulak Burun Boğaza gitti muayane oldu ki doktor burun içi etlerinin Çok şiş olduğunu ondan dolayı da horlayabilecegini söyledi.. iki tane sprey ve bir tane hap verdi şok oluyorum Vallahi çok mutluyum iki gün oldu yok denecek kadar az horlamasi 😂😂 Kurtulmak bazı durumlarda mümkün olabiliyor paylasmak istedim teşekkürler:)