Ebruli1212 Lenali evet canım zaten hiçbiri işe yaramıyor bunu farketmissindir. Ben en son öyle yapmıştım kendi birakmistim o zaman rahatlamisti
Fhan Lenali ay 7.5 ay oldu bizimde hiç bitmedi çok şükür:):) uyanıkken problem yok ama uyurken saat başı gaz sancısı 3-4 saat uyumak neydi hatırlamıyorum:) gaz damlası başladık 0 etki
Bhr14 17 aylık bizde aynıyız 😌gece uykudan kıvranıyor ama gaz da rahat bırakmıyor arkadasım üstse dediği gibi dr lar ne gazı felan en son Gastrentoloji ye gittim