Elizaryaa önce 40 ı bi çıksın dediler huyu düzelecek , sonra ilk 3 ay böyle olur geçecek tamam .. Sonra tam bitti derken 4. ay atağı geldi Ki bebeğim 3 aya kadar yine uyuyormuş aslında kıymetini bilememişiz 😥🤦🏼♀️ 4.Ay Antalyaya aileme gittim 1 ay kaldık terör estirdi resmen uykular haramdı hep ağlama krizleri … 5. ay oldu döndük artık tamam geçti derken asla eskisi gibi olmadığını farkettik diş süreci başladı 5,5 aylıkken 🦷 😆🤦🏼♀️ Sonra dişte çıktı oh rahatlamıştır dedik ama nerdeeee yine gece uykusuna yatınca 85 kere uyanmalar falan derken o gün bu gün halada öyle maalesef… Bitmiyor , hangisi daha zordu bilemiyorum 🥺