Fadime17 bundan yıllar önce annem sabah kuşağı programına katılan bir çocuk doktorunu dinlerken doktor bebeklerde kalça çıkığı nasıl anlaşılır onu anlatmaya başlamış annem de merakından bende bakmış doktorun dedikleri uymuyor 😁 sonra hemen doktora götürmüşler 3 buçuk ay askıda kalmış ayaklarım sizin dediğiniz gibi. 3aylik bebekmisim 😁😁 annem demiş her halde bu çocuk artık yürümez falan. Neyse askı çıkmış ben 8.5 aylık yürümüşüm 😌 demem o ki çözümsüz değil sıkmayın canınızı 😌 çok geçmiş olsun 💙❤️