Kızımda 2 aylıkken kalça gelişim geriliği çıktı doktora gittik küçük olduğu için bir şey yapamayız şuan çift bez kullan ve büyük numara bez kullan dedi yaklaşık 1 ay o şekilde yaptık. 1 ay doldu tekrar kontrole gittik doktor aynı devam ediyor dedi bu sefer pavlik bandajınaldık doktor onu taktı 1 ay böyle takılı kalıcak dedi sadece banyo ve altını değiştirirken çıkarın bandajı dedi ama çocuğumu öyle gördük sıra öyle üzülüyorum mi hareketleri kısıtlanıyor saatlerde ağlıyor asla susmuyor napacağımı şaşırdım. Umarım en kısa sürede düzelir dua edin güzel anneler, dularınıza ihtiyacım var. İnşallah bizde kurtuluruz bundan.🥹😔